BlaBlaCar üye hikayeleri

BlaBlaCar’da sadece yolculuğumuzu değil, topluluğumuzdan gelen hikayeleri de paylaşıyoruz. Bizimle paylaşmak istediğin ilginç yolculuk hikayelerin mi var? Sen de bize ulaşabilirsin!

BlaBlaCar’da sadece yolculuğumuzu değil, topluluğumuzdan gelen hikayeleri de paylaşıyoruz. Senin de hikayen varsa, bize sosyal medya kanallarımızdan iletebilirsin.

BlaBlaCar üye hikayelerine göz atmaya ne dersin?

Sık sık memleketini ziyarete gidiyor

BlaBlaCar üye hikayelerine

Ankara Üniversitesi’nde son sınıf öğrencisiyim. 4 yıldır Ankara’da yaşıyorum. Aslen Aydın’lıyım uzun süre Muğla Marmaris’te yaşadım. Sık sık memleketime gidiyorum. Tabi bu arada, otobüsle gidenler bilir, genelde bayramlarda ve tatil dönemlerinde yer bulmak mümkün olmaz. Benim de BlaBlaCar ile tanışmam böyle bir dönemde arkadaşım vesilesiyle oldu. Yaklaşık 4 aydır kullanıyorum uygulamayı ve mükemmel bir fikir diyebilirim. Yolculuklarımı daha çok Muğla-Marmaris ve Nazilli-Ankara arasında yaptım. Çok rahat ve keyifli yolculuklardı. BlaBlaCar ile daha bir çok yolculuğum olacak gibi duruyor. Müthiş bir uygulama, her açıdan faydalı. Tassarufun yanı sıra, yeni insanlarla tanışmak, yeni dostlar edinmek ve en önemlisi birine güvenmek kadar harika bir şey yok!

Her gün şehirler arası yolculuk yapıyor

Ali İzmir’de yaşıyor. İş yeri Manisa’da olduğu için haftanın 6 günü İzmir-Manisa arası seyahat ediyor. Yolculuklarını BlaBlaCar’la paylaşarak hem yeni insanlarla tanışıyor hem de yolculuk masraflarından tasarruf ediyor.

“İşim gereği şehirler arası yolculuk hayatımın bir parçası… Yaklaşık 3 aydır BlaBlaCar üyesiyim, sayesinde çok sayıda insanla yolculuğumu paylaştım. Yolculuk öncesi BlaBlaCar profillerini incelediğim ve telefonda görüştüğüm için kiminle yolculuk yapacağımı biliyorum. Yol arkadaşlarımın %90’ı öğrenci oluyor. Aralarında abi-kardeş gibi olduklarımız ve devamlı yolculuk yaptıklarımız bile var.”

Öğrencilik yıllarından kalan alışkanlık; seyahat etmek!

Günay İstanbul’da yaşıyor ve fırsat buldukça seyahat ediyor. BlaBlaCar’da yayınlanan yolculuk ilanlarını kontrol etmeden yolculuğunu planlamıyor.

“Üniversite hayatım boyunca gezmeyi, öğrenci toplulukları ile vakit geçirmeyi oldukça seven biriydim. Şimdi öğrencilik yıllarındaki gibi gelişigüzel olmasa da düzenli olarak seyahat ediyorum. BlaBlaCar’ı keşfettiğimden beri, yolculuk planı yapmadan önce paylaşılan yolculuklara bakıyorum. Özellikle rutin olarak gidip geldiğim yerlere seyahat eden kişilerle tanıştım, artık belli güzergâhlarda yol arkadaşlarım var. Bu hizmet şehirler arası yollarda hem zamandan hem de yol masrafından tasarruf sağladığı için kişi sayısının gittikçe çoğaldığını görüyorum. Böyle giderse yakında tek başına seyahat eden kişi kalmayacak. Bu pratik ve güvenilir hizmet için emeği geçenlere teşekkürler.”

Paylaşım ekonomisini önemsiyor

Süleyman İstanbul’da yaşıyor ve siyaset bilimi üzerine yüksek lisans yapıyor. Daha çok iş ve sınavlar sebebiyle Ankara’ya seyahat ediyor. BlaBlaCar’ı, hem birey hem de ülke ekonomisine katkı sağladığı için kullanıyor. Araç doluluk oranının arttırılması ve trafikteki araç sayısının düşürülmesini destekliyor.

“BlaBlaCar topluluğunu Facebook reklamı ile tanıdım. Daha önce de yolculuk paylaşımını destekliyordum. Platformu kullandıkça, BlaBlaCar Türkiye ekibinin ne kadar profesyonel, üye odaklı ve yeniliklere açık olduğunu; üyelerin sorularına ve sorunlarına kısa sürede cevap verdiklerini, bu şekilde sistemi azami derecede güvenli hale getirdiklerini gördüm.
Bugüne kadar BlaBlaCar’ı yaklaşık 15 kez kullandım. Yolculuklarımda gayet düzgün eğlenceli ve hoş sohbetli insanlarla tanıştım, özellikle mola yerlerinde beraber yediğimiz yemekler çok keyifliydi. Bu fikri Türkiye’de de geliştirip, hayata geçirdiğiniz için teşekkürler BlaBlaCar.”

Her hafta sonu kız arkadaşını görmek için seyahat ediyor

hikayeleri

Yasin Denizli’de üniversite öğrencisi. Ailesi Ankara’da, kız arkadaşı ise Muğla’da yaşıyor. Haliyle bol bol seyahat ediyor!

“Ben Denizle’de öğrenciyim. Kız arkadaşım Muğla’da, ailem de Ankara’da yaşıyor. Özellikle haftasonları kız arkadaşımı ziyaret ediyorum, malum onu görmeden olmuyor :)) BlaBlaCar’la ilk yolculuğumu da Muğla’ya gerçekleştirdim. Ailesi Denizli’de yaşayan ve Muğla’da yüksek lisans yapan bir bayan sürücünün yolculuk ilanını gördüm ve iletişime geçtim. Kendisiyle buluşup, Muğla’ya doğru hareket ettik. Yolculuk boyunca çok güzel sohbet ettik ve beni Muğla’da gideceğim yere kadar bıraktı. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum. BlaBlaCar’dan önce yol masrafları gerçekten belimi büküyordu, sayesinde daha rahat yolculuk yapabiliyorum.”

BlaBlaCar sayesinde tanıştığım arkadaşlarıma selamlar!

Hazel Muğla’da üniversite öğrencisi. BlaBlaCar’la yolculuk paylaşımında tanıştığı yol arkadaşlarıyla hala görüşüyor.

“Herkese merhaba. Ben Muğla’da sınıf öğretmenliği okuyorum, bu sene bitecek umarım :) Uzun zamandır arkadaşlarımla beraber seyahat ediyoruz. Yeni yerler görmeyi ve yeni insanlarla tanışmayı seviyorum. Bu yüzden BlaBlaCar’ı denemek istedim ve İzmir’den Muğla’ya gittim. İnanılmaz iyi insanlarla tanıştım ve BlaBlaCar bende alışkanlık haline gelmeye başladı. Artık yolculuklarımda BlaBlaCar ilk tercihim :) Bunun çok farklı ve yararlı bir oluşum olduğunu düşünüyorum. BlaBlaCar ailesine bu topluluğu yarattıkları için çok teşekkürler ve sayesinde tanıştığım arkadaşlarıma selamlar :))”

Sen de harika hikayeler için Şimdi bize katıl!

Find out more about

Üye portreleri

By using our website, you accept that we use cookies to perform analytics and produce content & ads tailored to your interests. Read our policy on cookies usage